Akcije

Pokrenli smo novu akciju u koju se možete uključiti - Vijenac ljubavi!



Ovdje više informacija...

Informacije

"Koliko je neki čovjek vrijedan za svoju zajednicu ovisi, u prvom redu, o tome koliko su njegovi osjećaji, misli i djela usmjereni na unapređivanje života drugih ljudi (1934.)" - Albert Einstein

Primatelj : Udruga "Osmijeh", Gajeva 11, Našice;

IBAN PBZ: HR2423400091110403320

Upoznajte nas

upoznajtenasSVE naše akcije su TRANSPARENTNE: svaka uplata se nalazi u popisu, svaki račun je skeniran!

SVI mogu pomagati: netko donacijom, netko pomoći u vrtu a netko kreativnim radom!

Provjerite ovdje naš profil...

Trenutno online

Trenutno aktivnih Gostiju: 11 

Prijatelji udruge

Udruga mladih «Osmijeh», na temelju statuta udruge, na redovnoj skupštini održanoj 20. kolovoza 2009. g. donijela je slijedeći:

PRAVILNIK HRVATSKE UDRUGE MLADIH «OSMIJEH»


Članak 1.

Ovim se pravilnikom propisuje način rada i funkcioniranje sustava pomoći potrebnima Hrvatske udruge mladih «Osmijeh»

Članak 2.

U skladu s odredbama ovoga pravilnika pod područjem djelovanja udruge smatra se rješavanje egzistencijalnih problema štićenika, obrada vrta, te kreativni rad članova udruge u svrhu doniranja uradaka u znak zahvalnosti.

(1) rješavanje egzistencijalnih problema obuhvaća jednokratnu i trajnu vrstu pomoći.

(2) slijedeće kategorije ulaze u sustav jednokratne pomoći: uređivanje stambenog prostora, kupovina uređaja, ishođenje papira i dokumentacije, informiranje o sustavima pomoći od strane države te prikupljanje i preusmjeravanje donacija.

(3) Trajna pomoć smatra se pomoć na dnevnoj, tjednoj ili mjesečnoj razini u vidu nabavki kućnih potrepština, pomoći u kućanskim poslovima, prijevoz do liječnika.

(4) Vrt će obrađivati članovi udruge i volonteri, a proizvodi iz vrta će se povremeno donirati Caritasu za potrebe pučke kuhinje.

(5) U cilju prikupljanja sredstava kao i u cilju doniranja uradaka članova udruge i volontera, kreirati će se radovi koji će biti donirani.

UVJETI DJELOVANJA UDRUGE

Članak 3.

Uvjeti djelovanja udruge su transparentnost akcija (uz određenu dozu diskretnosti prema štićeniku), transparentnost troškova i donacija te praćenje akcije fotografskim ili video zapisom.

 

 

 

SUSTAV POMOĆI

Članak 4.

U sustavu pomoći razlikujemo slijedeće pojmove; potencijalni štićenik/štićenik, stanje, situacija, akcija.

(1) pod pojmom «potencijalni štićenik» smatra se osoba čiji je problem zaprimljen i u razmatranju.

(2) pojam «stanje» opisuje problem u kojem se potencijalan štićenik nalazi

(3) «situacija» je pojam koji opisuje da je određeno stanje potencijalnog štićenika prešlo na listu čekanja u sustavu «pomozimo», te da je potencijalni štićenik prešao u status «štićenik»

(4) akcija je pojam koji opisuje da je određena situacija došla na top listu prioriteta i da se za određenog štićenika starta akcija do ispunjenja cilja akcije.

Članak 5.

Kategorije sustava pomoći podjeljene su u četiri osnovne skupine; teški uvjeti pod kojima žive djeca u obiteljima, bolesnici, staračka nemoć i hitne situacije. Iz svake kategorije sustava pomoći moguće je u isto vrijeme imati po jednu aktivnu akciju. Nakon dostizanja cilja, aktivna akcija prelazi u status završene akcije. Akcija koja je slijedeća na listi čekanja prelazi u status aktivne.

(1)   Akcije se ne mogu pomicati preko reda sa liste čekanja. Ukoliko je akcija potrebna brže pomoći, stavlja se u kategoriju «hitno». Procjenu vrši predsjedništvo udruge.

(2)   Pod kategoriju «teški uvjeti pod kojima žive djeca u obitelji» podrazumjevaju se situacije prilagodbe i uređenja stambenog prostora, pomoć za školovanje,

(3)   Pod kategoriju «bolesnici» podrazumjeva se pomoć oboljelim osobama u smislu prikupljanja financijske pomoći za liječenje ili potrebnih pomagala, prilagodbe stambenog prostora...

(4)   Pod kategorijom «staračka nemoć» podrazumjeva se pomoć starijim osobama u smislu prikupljanja financiske pomoći za prilagodbu i uređenje stambenog prostora, osiguranje pomoći u nabavkama i brizi za kućne poslove.

(5)   Pod kategorijom «Hitne situacije» podrazumjeva se pomoć osobama čija situacija zahtjeva bržu intervenciju. Vrsta pomoći obuhvaća sve kategorije djelovanja udruge.

 

Članak 6.

Potencijalni štićenik na listu čekanja dolazi preporukom Socijalne službe ili bilo koje civilne  osobe koja smatra da je određenoj osobi potrebna pomoć. Osoba se i sama može prijaviti ukoliko smatra da mu udruga može pomoći.

(1) potencijani štićenik mora pristati na uvjete djelovanja udruge

(2) smještanje štićenika po kategorijama i području djelovanja procjenjuje predsjedništvo udruge.

 

Članak 7.

Svaka situacija prije početka akcije mora imati popis i procjenu troškova.

 

Članak 8.

Iznos donacija koje prelaze potreban iznos za dostizanje cilja određene akcije preusmjeravaju se na slijedeću aktivnu akciju iz iste kategorije.

Maksimalno 30 % ukupnog iznosa donacija za svaku akciju odvaja se za potrebe financiranja rada udruge.

 

Članak 9.

(1) Voditelj radne akcije piše izvještaj, organizira članove udruge i volontere na radnoj akciji, predstavlja udrugu, organizira radnu akciju zajedno sa zaposlenikom, skuplja račune sa radne akcije, slika ili snima video sa radne akcije, predaje sve skupljene materijale zaposleniku.

(2) Članovi udruge promoviraju rad udruge kroz  sudjelovanje na radnim akcijama.

(3) Volonteri se stavljaju na raspolaganje udruzi kako bi pridonijeli promoviranju ideje pomoći.

(4) Zaposlenik je zadužen za formalno nadgledanje i praćenje radne akcije. Tijek akcija prati statitstički, fotografski i video zapisom. Podaci su vidljivi na web stranicama udruge www.pomozimo.hr. Svi podaci ostaju u trajnom vlasništvu u arhivi udruge.

 

Članak 10.

Ovaj pravilnik stupa na snagu danom donošenja.

 

U Našicama, 20. kolovoza 2009. godine

 

 

 


rssfeed Poštovani posjetitelji, sadržaj možete pratiti putem RSS kanala, ili ga možete dodati na Vaše društvene mreže.
Favoriten Twitter Facebook Myspace Stumbleupon Digg google Yahoo